לאור חידושים בנושא ושאלות שקיבלתי מפבלישרז, כתבתי מדריך מקיף על החלק של חסימת מודעות ומפרסמים בממשק האדסנס. במדריך ניסיתי קודם לענות על השאלה החשובה – האם ומתי כדאי בכלל לחסום מודעות ולהסביר איך זה משפיע על האדסנס. המדריך התפרסם בבלוג השיווק באינטרנט AskPavel והנה קישור אליו: איך לחסום מפרסמים באדסנס (ומתי זה נחוץ)?

גוגל הוסיפה לממשק האדסנס אפשרות להגדיר מודעות בגודל חדש – רוחב 320 וגובה 100. גוגל לא הכריזו על הגודל החדש בבלוג שלהם באנגלית, אבל הגודל כבר קיים בממשק מספר חודשים ועובד כשורה. מצאתי פוסט על החידוש בבלוג שלהם ביפנית. הגודל החדש מתווסף לגודל הותיק יותר של 320 על 50. שני גדלים אלה מתאימים בעיקר עבור [...]

השבתת האדסנס

לאחרונה גוגל הוסיפו למרכז העזרה עמוד ובו שאלות ותשובות נפוצות לנושא תקנון האדסנס. תרגמתי אותו, ניסחתי במילים שלי בניסיון שיהיה ברור ככל האפשר והוסיפו נקודות חשובות נוספות מהניסיון שלי. אתם מוזמנים לקרוא זאת בפוסט שפרסמתי באתר השיווק באינטרנט AskPavel: זהירות: 23 פעולות שיגרמו לכם לקבל השעייה מגוגל אדסנס. בעבודה היומיומית שלי עם פבלישרז אני עוזר [...]

לפני כמה ימים התפרסמה ידיעה בדהמרקר בעקבות פרסום ב-Business Insider שהאתר www.viralnova.com עומד למכירה. אני התלהבתי מהסיפור הזה. אתר בן 8 חודשים בלבד, כבר עם כמעט מיליון אוהדים בפייסבוק, נפח תנועה של מעל 100 מיליון כניסות בחודש והכנסות משוערות של מאות אלפי דולרים בחודש, רק מאדסנס. סקוט דה-לונג הוא יזם אינטרנט בעל כישרון באיסוף והצגת [...]

מודעות יוטיוב באדסנס

במסגרת השכלולים התמידיים של האדסנס, גוגל שיחררו לאחרונה מספר שכלולים הקשורים לפורמטי המודעות המוצגים. בשבועות האחרונים כתבתי על הפורמט המעניין של מודעות אדסנס בגודל מותאם ועל המודעות הרספונסיביות האוטומטיות שיודעות להתאים את עצמן לרוחב המסך. מעבר לכך, התחלתי לראות במודעות האדסנס שני שכלולים נוספים – באזרים ומודעות יוטיוב. בעבר האדסנס התחלק למודעות טקסט ומודעות תמונה [...]

24
דצמ'

גוגל פרסמו פוסט לסיכום שנת 2013 ובו תזכורת למספר דברים מרכזיים שקרו השנה עם רשת הפרסום החזקה בעולם. תרגמתי והרחבתי את הפוסט שלהם. אמנם לא כתבתי בבלוג שלי על כל אחד מהחידושים הללו (ובכלל בקושי כתבתי בשנה האחרונה), אבל אכלול פה קישורים לפוסטים שלי כשיש כאלה או לפוסטים המקוריים של גוגל. -          ביוני השנה האדסנס [...]

מוקדם יותר השנה גוגל שחררה באדסנס פורמט מודעה רספונסיבי – שניתן להגדיר בו בעזרת CSS את גדלי המודעה, ולהתאים את גודל המודעה לרוחב המסך (ליתר דיוק לרוחב החלון). זה היה שדרוג נהדר למודעות, למשל עבור מודעות "אוזן" המוצגות בשולי המסך ורצוי להתאים את הרוחב שלהם לרזולוציה. אך עדיין היה קושי בכך שיש אינספור רזולוציות למשתמשים [...]

גוגל השיקו לפני מספר ימים פורמט מודעות חדש באדסנס – שבו אפשר לבחון (כמעט) כל גודל מודעה. מודעות הטקסט יוצגו בגודל מותאם זה ובאנרים יוצגו בגודל הקרוב שנכנס במידות אלה. זהו שיפור משמעותי שיכול לתרום לכם להכנסה, אבל לא בהכרח. כתבתי על זה פוסט שהתפרסם באתר גיק-טיים (לשעבר ניוזגיק). הנה הכתבה: גוגל משיקה מודעות Adsense בגודל [...]

01
ספט'

גוגל הכריזה ביום חמישי על חמישה פונטים חדשים באדסנס, שהתווספו לפונטים הותיקים אריאל, ורדנה וטאהומה. גוגל מספרת כי הפונטים התווספו לאור בקשות הגולשים שרצו להתאים את מודעות הטקסט של גוגל לאתר שלהם. הפונטים נבחרו משילוב של בקשות הגולשים יחד עם מגמות אימוץ של פונטים באתרים. ניתן לראות את הפונטים בפוסט של גוגל. האם להחליף את הפונט [...]

אזור זמן באדסנס

גוגל הכריזו ביום חמישי שהם הוסיפו אפשרות לבחור את אזור הזמן של הדוחות באדסנס, כך שתוכלו לתאם את דוחות האדסנס עם דוחות האנליטיקס למשל. עד עכשיו הדוחות היו תמיד לפי אזור הזמן של הפסיפיק (PST). הגדרת אזור הזמן שלכם מתבצעת דרך הגדרות החשבון. כדאי לשים לב שביום שבו מבוצע השינוי צפויים פערים בדוחות של אותו [...]